مأموریت و رسالت: مدیریت خدمات پشتیبانی یكی از مدیریت های تابعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان است كه رسالت آن سیاست گذاری در جهت ارائه خدمات پشتیبانی به كلیه واحدها اعم از خرید خدمت و كالا در راستای برنامه های كلان دولت با تقویت حسن مسئولیت پذیری و پاسخگویی و لحاظ نمودن كاهش تصدی گری به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه و صرفه جویی منطقی و بهینه در هزینه ها و توسعه خدمات پشتیبانی و رفاهی به كلیه واحدهای تابعه دانشگاه می باشد. ما بر این باوریم كه قادر خواهیم بود با بهره گیری از تمامی تجربیات گذشته، متكی بر دانش روز و با استفاده از امكانات و فن آوری های موجود، ضمن ایجاد فضایی مناسب و مطلوب جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پشتیبانی در امر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با جلب رضایت خدمت گیرندگان، مشتریان و ذینفعان، منشاء خدمات ارزنده ای در سطح شهرستان و كشور عزیزمان ایران باشیم. هدف کلی : بهبود فعالیتها و ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت خدمت گیرندگان، مشتریان و ذینفعان در امر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی
سایر اهداف و محور برنامه ها: افزايش نظم، دقت و سرعت ارائه خدمات در حوزه خدمات و پشتیبانی افزايش سطح ارائه خدمات رفاهي، ورزشی به كاركنان دانشگاه بهبود کیفیت و تسریع در برنامه های مربوط به امور قراردادها كاهش هزينه ها و بهبود روند درخواست ها، خریدها و پرداخت ها ساماندهی و بهبود کیفیت منازل سازمانی دانشگاه ساماندهی امور نقلیه ساماندهي فضاهاي سبز در سطح دانشگاه و واحدها
استراتژیها: تغییر نگرش از مدیریت هزینه به مدیریت درآمد بهبود فرایند خرید و انبارش کالا ( ساماندهی انبارها) کاهش تصدی گری ازطریق بهبود فرایند قراردادها تکریم کارکنان و ارباب رجوع ازطریق توسعه امور رفاهی، ورزشی کارکنان ارائه سرویس دهی مناسب ازطریق ساماندهی نقلیه تلاش برای تشریح برنامه ها و ایجاد شرایط جهت دریافت پیشنهادات مناسب و سازنده هماهنگی و تبادل نظر با مسئولین واحدها و ارگانهای دیگر درخصوص توسعه طرحها و ایجاد خلاقیت
|