شرح وظائف:
کارشناس مسئول نگاهداشت ابنیه، تاسیسات و تجهیزات غیر پزشکی
رئیس کارگروه نگاهداشت و مدیریت سبز
عضو کارگروه سلامت اداری
امورر محوله:
· پیگیری و رسیدگی به کلیه امور مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات
· بررسی وضعیت موجود تاسیسات واحد ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف جهت رفع مشکلات مرتبط
· پیگیری جهت پیشبرد اهداف دانشگاه در راستای مدیریت سبز
· بکارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حاملهای انرژِی در واحدهای تابعه دانشگاه
· ارائه طرحهای نوسازی قطعات و وسایل مربوط به نگهداری تاسیسات منطبق با مدیریت سبز
· ارائه راهکارهای لازم جهت کاهش هزینه های مربوط به مصرف انرژی و پیگیری تاثیر آن در قبوض پرداختی ماهانه منطبق با مدیریت سبز
· شناسایی و شناسنامه دار نمودن کلیه تجهیزات مربوط به تاسیسات با همکاری نیروهای تاسیسات واحد ها
· تهیه چک لیست بازدید های دوره ای، هفتگی، ماهانه و فصلی برای کلیه ساختمان ها، موتورخانه ها و تجهیزات آنها
· حفظ و بایگانی کلیه اسناد و مدارک و گزارشات مربوطه
· تهیه و تنظیم برنامه و برآورد هزینه مربوط به چگونگی توسعه و تعمیر ساختمان های موجود و تاسیسات آن
· انجام تحقیقات و بررسیهای فنی در زمینه تاسیسات
· سرپرستی و نظارت بر عملکرد نیروهای زیرمجموعه تاسیسات
· رسیدگی و کنترل نحوه تعمیرات تاسیساتی
· کترل و رسیدگی بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تاسیساتی و اسقاط آن
· آموزش و راهنمایی و برگزاری جلسات آموزشی در زمینه بهرهبرداری و نگهداری تاسیسات
· پیگیری و نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد در زمینه نگاهداشت و کنترل و هماهنگی فعالیتهای مربوطه
· همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی تاسیساتی در راستای فعالیت های مربوطه
· تهیه برنامه کشیک ماهیانه پرسنل و محاسبه ساعت اضافهکار و طرح مشارکت ماهیانه کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
· ارزشیابی سالیانه کارکنان، کنترل و رسیدگی به عملکرد نیروهای تاسیساتی و ارائه طرح های تشویقی جهت ایجاد انگیزه
· کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مقام مافوق
· برنامهریزی در جهت اجرای استانداردها و ایزوهای لازم
· تشکیل جلسات گروهی و مداوم جهت جلب مشارکت نیروهای تاسیسات در جهت حل مشکلات واحد مربوطه
· برقراری حسن تفاهم و همکاری بین نیروهای تاسیسات واحد مربوطه و سایر واحدها
· شرکت در جلسات ضروری و ارائه نیازهای نیروهای تاسیسات و مشکلات واحدها و پیشنهاد جهت بهبود وضعیت
· ثبت و گزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط (شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه، حوادث، کمبودها، نقایص و ...)
· انجام سایر امور محوله مرتبط طبق دستور مقام مافوق
|